06 Şubat 2006

gece

soğuk.mide bulantısı.sarılmak.depresif mutluluk, mutlu uykusuzluk.yüzümde kocaman gülücükler, midemde ısırıp duran yılanlar.korku ve haz, uçuk ve sıradan zamana sıkışmış; takılmış kalmış; ardı öncesi yok.sadece orda.o an var olabilir ancak.ve hemen kaybolmalı.gece bitmesin.yatağımda ne işi var poseidon'un sevgilisinin?
iyi ki var.iyi ki burda.sabaha dek seyrediyorum yüzünü.arada bir içi ürperiyor,üzülüyorum onun için, kendim için.bizim için kusmak istiyorum bütün geçmişi; midemdeki yılanlar ölmek bilmiyor.kanlı lekelerle tükürmeliyim hepsini.aptal pandora neden açmış ki kutuyu...umut kalmış içinde kutunun, öyle söylüyor.inanamıyorum hiç bir şeye.
bir sigara...lütfen, sadece bir tane.

1 yorum:

Parfe dedi ki...

hayalle gerçeği ayırt edemeyene şizofren derler.
maximum hayal gücü maximum şizofrenmidir sence? ya gerçek nedir bilemezse kişi, bırak ayırt etmeyi..
bazen kendi dünyanın duvarları kalınsa çıkmak istesen de çıkamazsın, yaşamaksa amaç hayalde de yaşarsın..
..sıkıldım yetersiz kelimelerimden..
uzun zaman aralıklarıyla devamını gördüğüm rüyalar var, seri rüyalar, korku filmi gibi. bunlar benim hayal ürünlerimse evet kocaman benim hayal dünyam..
ve ben kocamı poseidonla aldatmıyorum, poseidonu gerçekle aldatıyorum.